torsdag, augusti 14, 2008

En till kväll

Nu sitter jag här ikväll också, och väntar... jag har gått igenom min BSM-papper jag tror jag är klar med allt på alla sidor men jag vet inte ska ha en sista avstämning imorgon innan kursen... jag är ganska nervös för jag vill ju egentligen inte åka iväg men men nu har det ju blivit så iallafall... jag är nog just nu mera nervös för att inte hitta dit än för själva kursen, jag tycker inte om att köra på ställen jag inte hittar... men jag är nog ganska nervös för kursen och sista provet också tänk om jag misslyckas? Tänk om jag inte klarar det! Nej, jag måste tänka att det finns fler rookies där än vad jag är (eller någonsin varit)... jaja, vi får väl se hur det går jag får återkomma om det tror jag för min man är på ingång så jag borde vara lite social med honom...

Inga kommentarer: