söndag, januari 03, 2010

Märsta - Stockholms Manhattan

När man går förbi tjejer som möts och dem bara tjuter och fnittrar och hoppar omkring. Jag tänker alltid Men orka! Skärp er! Det är så fjantigt! Inte bara för fjantighetensskull utan för att de förlöjligar något som är värt så mycket mer! Låt mig förklara; lördag eftermiddag jag möts utav min närmsta vänner på tågstationen och ett rus av lycka går genom hela kroppen och vi börjar skratta och kramas och frenetiskt hoppa upp och ner! Det är så riktig vänskap känns! Mellan oss tre är det en äkta Sex and the City känsla (Paus för hjärtliga skratt). Eftersom jag vet att det känns så på riktigt får alla de tjejer som förlöjligare detta fenomen mig så arg! Så det sista jag säger är: tjejer är det inte på riktigt - låt bli!!

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

Det är så himla äkta i vårt fall! :)
Det är verkligen inte många som får mig att reagera så där, men ni två alltså...
Märsta - Stockholms Manhattan.
SuZ, Bergman och Jill - Vårt egna Sex and the City-gäng.

Hoppas vi ses snart igen!
Puss!