onsdag, september 19, 2007

Onsdag mitt i veckan - mitt i månaden

När man vaknar inte önskar annat än att det vore fredag men inser ganska snabbt att det bara är onsdag... Hade satt klockan på 9.00 börjar 11.00 så jag tänkte att en och en halv timma innan är lagom marginal för att gå runt och inte göra så mycket... Men icke jag vakna 5.36 jaha vad ska jag göra nu då? Det är så typiskt har börjat 6.00 dom andra dagarna men just mitt i veckan har man det tyngsta passet 11-20... vill inte... jaja hade ju köpt en hel bunt tidningar igår så jag får väl sysselsätta mig med dom istället. Nu är klockan iofs bara strax efter nio men så tråkigt jag har och vetskapen om hur lång min arbetsdag kommer att bli gör ju saken bara värre.

Jag kommer ju heller inte få se mycket utav Johan idag heller... kommer ju inte vara hemma förrens halv nio och han försvinner ju till jobbet vid halv tio - tio... jaja man ska vara glad för det lilla man får.

Inga kommentarer: