Visar inlägg med etikett semester. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett semester. Visa alla inlägg

söndag, augusti 02, 2009

Sista dagen...

Idag är sista dagen på semestern! Vill inte! Det har varit så skönt att bara få vara ledig utan några egentliga måsten, nu bara hoppar dom på en! Det ska tvättas (5 maskiner), diskas, strykas, städas etc etc det fortsätter i evigheter!

Slutsats: Borde bli mångmiljonär...

tisdag, juli 28, 2009

Ledigt & Slappt

Njuter av att kunna ligga kvar i sängen mitt på dagen :D
Ska se nya Harry Potter idag
- får se om den är bra :)

onsdag, juli 22, 2009

Falkenberg

Vi begav oss till Falkenberg i början av juli för att se årets uppsättning på Vallarnas friluftsteater
"Virus i Bataljonen" - kanon bra för övrigt :)
Men det som gjorde resan ännu bättre var det fantastiska B&B som vi bodde på
Bo där om ni får chansen!

Vårt rum i unik design :)

Fantastiskt frukostutbud - allt ekologiskt och närproducerat
(i möjligaste mån)

Vi var tok-nöjda!