Idag är sista dagen på semestern! Vill inte! Det har varit så skönt att bara få vara ledig utan några egentliga måsten, nu bara hoppar dom på en! Det ska tvättas (5 maskiner), diskas, strykas, städas etc etc det fortsätter i evigheter!
Slutsats: Borde bli mångmiljonär...
”Someone’s sitting in the shade today because someone planted a tree a long time ago.” -Warren Buffet
Visar inlägg med etikett semester. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett semester. Visa alla inlägg
söndag, augusti 02, 2009
tisdag, juli 28, 2009
Ledigt & Slappt
Njuter av att kunna ligga kvar i sängen mitt på dagen :D
Ska se nya Harry Potter idag
- får se om den är bra :)
onsdag, juli 22, 2009
Falkenberg
Vi begav oss till Falkenberg i början av juli för att se årets uppsättning på Vallarnas friluftsteater
"Virus i Bataljonen" - kanon bra för övrigt :)
Men det som gjorde resan ännu bättre var det fantastiska B&B som vi bodde på
Bo där om ni får chansen!
(i möjligaste mån)

Vi var tok-nöjda!
Vi var tok-nöjda!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)