Susanne Björnsdotter

”Someone’s sitting in the shade today because someone planted a tree a long time ago.” -Warren Buffet

Visar inlägg med etikett måsten. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett måsten. Visa alla inlägg

söndag, augusti 02, 2009

Sista dagen...

Idag är sista dagen på semestern! Vill inte! Det har varit så skönt att bara få vara ledig utan några egentliga måsten, nu bara hoppar dom på en! Det ska tvättas (5 maskiner), diskas, strykas, städas etc etc det fortsätter i evigheter!

Slutsats: Borde bli mångmiljonär...
Upplagd av Suz kl. 10:24 Inga kommentarer:
Etiketter: jobb, måsten, semester
Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Arkiv:

  • ▼  2012 (3)
    • ▼  april (2)
      • 2012-04-25
      • Buzzador - Nivea
    • ►  januari (1)
  • ►  2011 (1)
    • ►  december (1)
  • ►  2010 (24)
    • ►  december (2)
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (4)
    • ►  augusti (4)
    • ►  juli (1)
    • ►  juni (2)
    • ►  april (1)
    • ►  mars (6)
    • ►  februari (1)
    • ►  januari (2)
  • ►  2009 (19)
    • ►  december (1)
    • ►  september (6)
    • ►  augusti (2)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (2)
    • ►  april (1)
    • ►  januari (2)
  • ►  2008 (12)
    • ►  december (3)
    • ►  november (5)
    • ►  oktober (1)
    • ►  augusti (2)
    • ►  maj (1)
  • ►  2007 (13)
    • ►  november (2)
    • ►  september (5)
    • ►  juli (1)
    • ►  maj (1)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (1)
  • ►  2006 (16)
    • ►  oktober (5)
    • ►  september (2)
    • ►  augusti (3)
    • ►  juli (1)
    • ►  juni (2)
    • ►  maj (3)

Läsvärt:

  • Elin
  • Emma
  • Jill
  • Malin
  • Sabina
  • Towe
Temat Bildfönster. Temabilder från TommyIX. Använder Blogger.